A szociális munkások a saját és klienseik társadalmi és anyagi megbecsülésének szinte teljes hiányát tapasztalva, elégedetlenségüknek hangot adva, tervbe vették, hogy „lerohanják Magyarországot”.Részben jelképesen, részben valóságosan. Abból a tapasztalatunkból indultunkOlvasd tovább
Category: Megbecsülés kampány
A „Megbecsülés-kampány” lépései (I.)
(1.) Tán még az első Covid-karantén előtt történhetett, hogy Liz Szokoli és Vass Balázs Ákos felvetették, hogy ideje lenne a szociális munka társadalmi presztízsét egy kissé megerősíteni – mondjuk –Olvasd tovább
A „Megbecsülés-kampány” lépései (II.)
(A kampány alapfeltétele: ne legyen beazonosítható az a résztvevő, aki ezt kifejezetten kéri. Ez a feltétel azért látszik elengedhetetlennek, mert a kollégák közül túl sokan tartanak állásuk elvesztésétől abban az esetben,Olvasd tovább
A „Megbecsülés-kampány” logójának szubjektív értelmezése
Kedves Rita! Ezt írtad: “Jó ötletnek tartom a maszkot is és a pólót is, mindkettőre vevő lennék – ha ábraként csupán az angyalszárnyak vannak a szöveggel. Az elégett gyufafej nagyonOlvasd tovább